سایت همسریابی دوهمدم

خانم ها برای انتخاب همسر چه معیار هایی دارند؟


خانم ها برای انتخاب همسر چه معیار هایی دارند؟

همواره در معیار های انتخاب همسر توسط خانم ها و آقایان اختلافاتی وجود داشته است و خانم ها بیشتر به دنبال کسی هستند که علاوه بر تمکن مالی، نیاز های احساسی ان ها را برآورده ساخته و آن ها را درک کند. از دیگر ملاک ها می توان به شرافت، اخلاق خوب، خانواده سالم و سطح تحصیلات اشاره کرد. زنان همواره دوست دارند که همسرشان یک شریک خوب بوده و در کنار آن ها احساس امنیت کنند و این ویژگی ها را باید در نحوه رفتار و اخلاق مردان جستجو کرد.

یک مرد خوب باید همسرش را در همه زمینه ها شریک خود بداند و همواره او را دوست داشته باشد

زن موجودی است که به برقراری ارتباط عاطفی نیاز دارد و نباید او را تنها یک وسیله برای برطرف کردن نیاز های جنسی دانست. از این رو، یکی از معیار های خانم ها برای انتخاب همسر این است که بی قید وشرط دوست داشته شوند و همسرشان برای عشق ورزیدن به آن ها نیاز به بهانه نداشته باشد. زمانی که حس می کند شوهرش به نظر او اهمیت می دهد و همواره در زمینه های مختلف از او مشورت می گیرد، بیش از پیش عاشق زندگی اش شده و برای بهبود آن تلاش می کند. در واقع، این مرد است که به زنش کمک می کند تا عاشق او شود و با ابراز احساسات خود، علاقه اش را ثابت خواهد کرد.

http://bc3.ir/blog/entekhab-hamsar5.jpg

یکی از ملاک های خانم ها برای ازدواج این است که همیشه در اولویت باشند

اغلب آقایان شغل و حرفه خود را در اولویت قرار می دهند، شاید چنین موضوعی به این دلیل باشد که بیشتر وقت آن ها در محل کار سپری می شود. اما بد نیست بدانیم که در زندگی، همواره اعضای خانواده به خصوص همسر در اولویت قرار دارند و نباید اشیاء یا امور دیگر را به آن ها ترجیح داد. یکی از بزرگترین مسئله ای که در این زمینه وجود دارد، وابستگی بیش از حد مرد به مادرش است و امکان دارد همسرش از این مسئله ابراز نگرانی کند، بنابراین، باید بین این دو نفر اعتدال را رعایت نماید.

یک شوهر خوب باید بتواند نیاز های همسرش را شناسایی کند

یکی از باور های اشتباهی که در جامعه وجود دارد این است که اگر درآمد مرد به اندازه ای باشد که تمامی نیاز های مالی زن را برآورده سازد، کافی است، غافل از اینکه اصلی ترین نیاز زن، درک شدن و برآورده شدن نیاز های عاطفی اوست. همانگونه که غذا خورن و ورزش کردن باعث سلامتی جسم می شود، عشق ورزیدن، ملایمت، مهربانی و تشویق نیز باعث رشد کردن انسان از لحاظ روحی خواهد شد.

یک مرد خوب باید با همسرش هم صحبت شده و به او احترام بگذارد

تحقیقات روانشانسی ثابت کرده است که خانم ها بیشتر از آقایان صحبت می کنند و به همین خاطر، به یک همدم خوب نیاز دارند، اما متاسفانه بیشتر مردان حرف های خود را در محل کار می زنند و وقتی به منزل بر می گردند، چیز زیادی برای گفتن نخواهند داشت. از دیگر معیار های خانم ها برای ازدواج، احترام است. هرچقدر به طرف مقابل خود احترام بگذارید، او نیز حرمت شما را حفظ کرده و شما را تحقیر نمی کند.

سایت های همسریابی
بهترین همسر همسریابی سایت همسریابی دو ثبت نام سایت همسریابی بهترین همسر سایت همسریابی دو همراه سایت بهترین همسر جدید سایت همسریابی بهترین همسر انلاین ادرس جدید سایت بهترین همسر